Naši stručnjaci iz odjela marketing proizvoda svakodnevno rade na uvođenju artikala u naš web katalog. Oni prikupljaju podatke od dobavljača i prilagođavaju ih tako da budu razumljivi kupcima. Na ovaj način osiguravaju da naši kupci lako pronađu savršen proizvod za njihove potrebe, informiraju se o njima te ih međusobno uporede. Usluge su postale ključ uspješne prodaje i na svim razinama nude kupcima značajnu dodatnu vrijednost.
Dragocjene informacije
Kako bi se obilje informacija o proizvodima obradilo, neophodna je ispravna i struktuirana klasifikacija podataka. Zbog raznolikosti brendova kao što je, na primjer, slučaj s akumulatorskim alatima ili ugradbenim kuhinjskim uređajima, nazivi, karakteristike i opisi moraju se standardizirati. Samo na taj način se kupcima nudi mogućnost da upoređuju različite brendove i na kraju izaberu traženi proizvod koji njima najviše odgovara. „Content is King“ izraz je ovog digitalnog razvoja. Što se više podataka o proizvodu pruži, to bolje. Na primjeru BLUM Legraboxa jasno je prikazano koliko slike, opsežne informacije o proizvodima, videozapisi, reference i CAD podaci olakšavaju proces donošenja odluke o kupnji.
WEB KATALOG: Više informacija o proizvodima
(Autor: Nataša Dopsaj, )